Bebeği benimki gibi dehşet hareketli bir dk oturmayan var mı? Ne bir konuşma ne bir aktivite hiçbirşey yaptıramıyorum asla oturmuyor haliyle de odaklanamıyor. Benim gibi olanlar neler yapıyorlar bi anlatın bi aydınlatın nolur beni.bu arada 18 aylık oldu