Burrcin yok ac olmasin canim bu sefer asidan sonra cok emer cikartir ikisinin ortasi yap ben iki dozundada oyle yapmistim zaten kustumu ilk yarim saat icinde kustuklari icin beslendikten sonra o yuzden asidan yarim saat omce ve yarim saat sonra olcak sekilde emzirmistim ben