yaseminoztrk AbsXxxl ben hiç kesmedim bununla. Diğeriyle kestim 2 kez ama bu öyle değil köşeden başlayıp rahat rahat kesiyorsun bide benim kızım uyanıyor hemen keserken kıpır kıpır olmasına rağmen sorun yaşamadım
Nisaninannesi36 Bebek makasi diye satılan makaslar piyasadaki en küçük boy 5 liralık tırnak makaslarindan. Sadece plastik çekmişler kenarlarına o da gereksiz bence . Piyasada en küçük boyu alın çok güzel iş görüyor
surass AbsXxxl evet ama fiyatını hakeden bi ürün kesinlikle. Muadilleri var sanirim babyjem falan daha uygun diye biliyorum
yaseminoztrk AbsXxxl ilk başta bende kullanamadım ama sonra çok kullanışlı geldi aslında kalında değil ama fotoğraf atabilirim
Nefes1490 AbsXxxl eldiven neden kullanıyosn ki çok mu küçük bebegn bide arkdasm bana hediye trendyoldan almsti tırnak makası bebek için ben onla kestm gaytte guuzel kestm
Nefes1490 AbsXxxl evet bnmkinn yüzü hep izdi valla yok o hediyeler içinde almsti sadce trendyoldan geldgni söylemeyi ama bak istersn vardr elbet
Esdoel AbsXxxl normal küçük tırnak makadiyla kestim hep 2 çocuğum var üstelik hiç uyurken değil hep uyanıkken kestim 😂 bana göre tırnak makası daha kolay hiçte etlerini kesmedim şükür
Minikkelebegim AbsXxxl ilk doğduğundan beri tırnak masayla kesiyorum bebekler için olanlardan ama uyurken kesiyorum çok kolay oluyor bende ilk başlarda cesaret edemiyordum ama alıştım