1Yildirim biz de 2 aylık falandı sanırım götürdügmuz de sorun yok denmişti ,şimdi 23 aylık olacak 2-3 ay öncesinden dikkatimizi çekmeye başladı doktora götürdük ama muayene edemedi durmadı hiç bir şekilde doktor biraz daha büyüsün öyle getirin dedi o günde boynu tutulmuştu 2.3 ay da bir tutuluyor boynundan kaynaklı gözde kayma olabilir dedi önceleri yattığı yerden bakarken farkediyoduk şimdi düz bakarken de olmaya başladı 🤔 sağ gözünde var