Mugeela44 zeynepduha ah ben neler çektim o ağrıdan 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Alt değiştirirken mi dersin emzirirken mi dersin gece beşiğinden almak mı dersin off of 🤷🏼♀️🤦🏼♀️ Geçiyor ama canım merak etme 😔
JackDaniels Mugeela44 gerçekten geçiyor mu ya 4 aylık bebeğim artık ağlıyorum bel ağrısından ya😭😫 beşiğinden alırken artık kırk takla atıyorum🥲
Mugeela44 zeynepduha kişiden kişiye değişir bence ama 3 aylık olduğu zaman bitmişti bende 🤷🏼♀️ Spinal sezeryan etkisi mi acaba bu senin doğumun nasıldı canım normal mi sezeryan mı
Mugeela44 JackDaniels çok zor bir şey gerçekten ya geçiyor canım zamanla. Bende başlarda korkuyordum acaba bu kalıcı mı olacak diye ama Allah’a şükür geçti 🙏
RuzgarMommys Doğru pozisyon da emzirememekten aslında Hala ara ara oluyor bana En iyisi yan yatarak emzirmek
Kelebek0101 Bebeğim 9 aylık ve halen sırt ağrım devam ediyor emzirirken dikkat etmeye çalışıyorum yastıkla veya dizimle destekliyorum parol içtim önceleri ama bi etki görmediğim için artık kullanmıyorum allah yardımcımız olsun