Btlanestezist Merhaba kızlar, 19 günlük bebeğim var ,tok olsa bile sürekli emmek istiyo ..emzik versem rahat edicem gibi ama daha sonra emmek istemez diye söylüyolar ..sizce ne kadar doğru ?
Nursah07 Btlanestezist 6. Aydan sesleniyorum kesin ver (bende kararsız kalmıştım )çünkü ileride seni emzik gibi kullanacak
plakayerli Btlanestezist tok olduğundan nasıl emin oluyorsunuz? Çünkü ben de başlarda şımarıklıktan memede duruyor sanıyordum ama meğerse ememiyormuş çekemiyormuş
Defne0111 Btlanestezist iki buçuk aylık olucak neredeyse emzik vermedim şuan beni emzik gibi kullanıyor verirsen rahat edersin vermediğime pişmanım
Marmadal Ben 3 günlükken verdim, meme reddi yaşamadık ama emzirme danışmanları hep emzik vermeyin diyorlar. Sanırım her bebekte aynı etkiyi yapmıyor.
Marmadal Btlanestezist başta philips avent ultra air almıştım, sonra chicco aldım mamajoo da var bi tane de, hepsini emiyor ayırt etmiyor
Btlanestezist Nursah07 suan bıle oyle ya uyuya yada emıyo alt acarken bıle kıyamet kopuyo hep memede olmaz ıstıyo Dedıgın gıbı verıyım vallaa
Marmadal Btlanestezist valla ben çok memnunum iyi ki emzik vermişim, daha uzun süre uyuyor mesela ağzında emzik varken, mızıldanıyorsa hemen emzik veriyorum, ağlamasını kesiyor direkt, hatta 8 tane emziğimiz var biri kirlenirse hemen diğerini veriyorum😅
Nursah07 Btlanestezist tabi ki ilerde çok dahasını isticek özellikle dışarı çıktığında seni rezil ediyor
Btlanestezist plakayerli sarılık oldu canım oyuzden sureklı dkyor kontrolundeyım tartılıyor gunluk kılo alımı altını pisletme derken anlıyosun , sütümde var emdikce bosaldıgını hıssedıyorum
biranneikikedi Btlanestezist emmesi oturunca ver canım. Benim de ilk hiç emmedi 2. Aydan sonra aldı. İyi ki de böyle oldu
sevimeyuboglu61 Btlanestezist ilk oğlum almadı hiç ne yaptıysam, şimdi ikinci oğlum 4 ay 12 günlük yeni tuttu 🥳 uykuya daha rahat geçiyor, gece saat başı kalkınca arada emzikle geri uyutuyorum
Kwsr Btlanestezist 3 günlükken verdim ayrica doğduğu andan itibaren meme reddi vardı ama ole bole 11 bucuk aya geldik . Emzik de sadece uyurken alıyor
Burcc Avent ultra air ile başladık kullanmaya, daha sonra bibs ile devam ettik. Meme reddi yaşamadık ama emzik bırakma reddi yaşıyoruz. Ve şuan 25 aylık uyanık kaldığı her an emzik ağızında🤦🏻♀️