Merhabalar,
Kızım 7ay25 günlük. 8.5 kilo 69 cm boyunda. Normalde sleepy extra 4 numara kullanıyorum. Külot bezlerde indirim olunca bir paket denemek için aldım herkes külot bezler normal bezlere göre büyük dedi çevremde onun için aldım. Ama sanırım biraz dar oldu gibi. Boy olarak tam, yanlar sıkıyor gibi geldi veya alışık olmadığım için mi öyle geldi bilmiyorum. Kullananlar siz kaç kullanıyorsunuz?