Marmadal Arkadaşlar bebeğim 3 ay 10 günlük. Mama sandalyesinin ikinci kademe yatar pozisyonunda yatırırken kafasını yukarı kaldırıp kalkmaya çalışıyor. Bu konuda doktorumuz henüz bişey demedi ama genelde hep 4. Ayda destekli oturtabilirsiniz denmiş. Çocuk doktorları Osman Gönülal ve Doç. Dr. Alev Oğuz Kutlu’nun bu konuda youtube’daki videolarında 3.aydan itibaren oturtabilirsiniz demişler. Ben artık kucağımda oturtmayı düşünüyorum. Sizler ne zaman başladınız?
ecemm-6161 Marmadal cok erken canım suan içim tam gelişmemiş kemikleri ben 4 aylıkken kucağım cok az 15 dak tutuyordum 6 aylık olunca desteksiz oturttum
Bebegimm1 Marmadal bize doktor 4aylik muayne de oturtabilirsin destekli demisti kendini hazır hissediyordu osman gonulal bende izledim mantikli gelmisti konuşması 👍
kbtmz Marmadal bence erken bizde damağı düşer oturtma derleri 5.ayda destekli oturtmaya başladım 8 aylık olcak yeni desteksiz oturuyor
1Yildirim 5 aylık iken kucakta oturtmaya başladık. Yavaş yavaş mama sandalyesinde 3, 4 , 5 , 10 dk derken 6. Ay itbariyle 15 dakikaya kadar oturttuk. Şuan neredeyse 7 aylık. Tam olarak desteksiz oturamıyor. Doktor kontrolünde soracağım bakalım 😊
Marmadal Okuduklarıma göre kimi doktorlar 3 ay kimi doktorlar 4 ay demiş. Az önce kısa bir deneme yaptık bebeğimle, sırtını ve boynunu düz tutabiliyor ama korktum nolur nolmaz diye yatırdım tekrar. 3 ay diyen doktorların videoları da şunlar:
Marmadal 1Yildirim yattığı yerde doğrulmaya çalışıyorsa hazırdır denilmiş, benim oğlan sırt üstü yatarken baya kafasını kaldırıyor yukarı doğru uzanıyor ben de bundan dolayı acaba oturmak mı istiyor diye düşündüm açıkçası
Mualdu06 Marmadal ya benim bebeğim de yattığı yerden kalkmaya çalışıo 4 aylık şu an oturmak mı istio diye bende düşünüyorum 🤔
merve0128 Marmadal biz 4 ayımızı yeni doldurduk cuma günü doktorumuz destekli kısa sürelerle oturtmaya başlayabilirsin dedi
Marmadal merve0128 ben de sanırım nolur nolmaz diye 4.ay kontrolüne kadar beklicem, kontrolde doktora sorarım