Benim bebeğim de 2900 doğdu 2600 e düştü 6100 gr sizin bebeğinizle aynı zamanda , her ay ortalama 600 gr alması yeterli demişti bizim kız da 700 gr alıyor bence çok normal millete takılmayın bence bebeğim minyon deyin, bizde benim annem sürekli eleştirir bende Güler geçerim