Kızım 14 aylık uzun zamandır günde 1 en fazla 2 kez yapar. Ama son 3 gündür sürekli kaka yapıyor hatta gece hiç yapmadı şimdiye kadar bugün gece bile yapmış ve şuanda pişik yara gbi oldu ilk kez krem kullanıyorum ama neden böyle oldu sizce farklı bişey de yemedi hep aynı şeyler sadece bu ara salatalık, karpuz ve cevizi çok yiyor bi etkisi olur mu? Bağırsaklarında bi sıkıntı mı var acaba doktora gitmem gerekir mi ya da diş olabilir mi başka bir belirti yok yardım lütfen