Selam anneler kizim 9aylik aşısından bi hafta sonra 6hastalik oldu vucudu döktü ateşi çıktı geçti şu an 15aylik iki gun ateşi vardı ateşi gectiktsn sonra boynu sırtı yuzu dökmüş iki kere olma ihtimali var mı bo sorun oluşturur mu yarın dr götürecem de merak ettim yasayan var mı