Mrvadn Merhaba anneler bebeğim rota aşısı oldu dün. dünden beri bende de bir karın ağrısı ishal tarzı durum mevcut acaba bana geçmiş olabilir mi? Halbuki altını değiştirdikten sonra ilk işim el yıkamaktır :(