Arkadaşlar bebeğim neredeyse 1 yaşında kendi kendine, benimle, anneannesi ve babaannesiyle harika oynuyor çok güzel vakit geçiriyor fakat kendinden büyük bir çocuk yaklaşınca kollarını bana uzatıyor onlar bağırınca oynarken ağlıyor ama kucağımda onları izlemek hoşuna gidiyor. Bırakayım alışsın diyorum ama eziyet çekiyor anlamadım ne yapmalıyım..?