Kırmızı kırmızı göz göz olmuşsa o pişik değil mantardır. Bizim bebişin poposu da şu an mantar. Yaklaşık 15 gündür öyle. Öncelikle altını açtığınızda ıslak mendil kullanıyor iseniz ıslak mendili bırakıp ıslak pamukla silip güzelce kurulayın ya da akan suda bebeğin poposunu yıkayıp güzelce kurulayın. Her alt açmada yine biraz poposunu havalandırmaya çalışın. Gün içerisinde ise bir yarım saat gibi açık bırakın, güzelce havalandırın. Eczaneden ise mantar için krem alıp kullanmaya başlayın. Bizim doktorumuz bize Hamazinc ve Travazol kullanın dedi. Travazolu sabah ve akşam, Hamazinci ise her alt açmada sürüyoruz. Bu şekilde bizim bebişin poposu epey düzelme gösterdi, iyileşiyor yavaş yavaş.