bukaga canim o kızarıklık ikibay sonra falan sivilce şeklinde başlıyor. Benim kizim 1 hafta sonra sekiz aylık olacak o iz hala orada. Kafama takıldı kac ay oldu diye hemşireye mesaj attım böyle olması gerekiyor dedi. Şuan sulu gibi durmuyor. Ama bir ay önce banyo yaparken elim değdi kanadı.