Urasveli sosyal hızmetlere gidip forum dolduruyosunuz 45 gün sonra yatıyo dediler benim yatmadı 50 gün felan oldu e devletten takıp ediyodum hep ödeme aşamasında yazıyordu en son gittim Doğum parası almak için bu sefer başka PTT gittim bide pandemi destek için başvuru yapmıştım çıkmaz dedim bize Doğum parasını sordum neden böyle oldu ödeme aşamasında yazıyo hep felan derken yatmış dedı bide pandemi destek yardımı dedi alayım dedim aldım öyle