Anneler 5 günlüğüz dün sarılıktan yattık bugün çıktık çok şükür düşükmüş 11.3 müş doktorum bebeği emzir sürekli öyle atar dedi bebeğim 1 de emdi 3 de emzirmek için aldım uyanmadı mıncıklaya mıncıklaya uyandırdım 10 dk içti göğsümde uyudu bana az gibi geliyor sizce nasıl normal mi doktorum sürekli emzir dedi ama belli bir Aralık söylemedi çok uyumasın sarılığı yükselmesin dedi bizim gibi olan var mı