2balkiz Merhaba benim kızım da 8 aylık ama ek gıda almıyor kesinlikle savaşıyoruz kaşığı isiriyo ağzını açmıyor,bazen yoğurt meyve sadece.ben de bu durumdan muzdaribim.elle ver dediler yaptım o da kâr etmedi.bu zamana kadar çorba iciremedim,var mı bu durumu yaşayan