Kuzeybabyy merhaba, iki ay olmuş merak ettim ne durumdasiniz acaba? Benim bebeğim de alerjik ama neye olduğunu bulamıyorum. Ve çok benziyorlar kan ve egzama bizde de olmadı. Mukuslu gürültülü kaka, gözlerde kasinma, gaz ve popoda geçmeyen kızarıklık var. Altı aylık olduk yavaştan ek gıdaya başladık, alerjik olabilecek şeyleri vermeden üç gün kuralıyla ilerliyoruz. Umarım bizimki de geçer. Ve göz kasinmasi belirtisinin alerji kaynaklı olduğunu da yeni öğrendim alerjik bebeklerde çok sık görülmüyor sanırım