Nehirk Bebeğim 5 ay 28 günlük bugün 4.kez kaka yaptı ve ateşi arada 38i görüyor (alından) sonra 37 ye düşüyor muz verdim bugün çok az yoğurtla karıştırıp 2 çay kaşığı kadar , başına gelen var mı ?
Yusufali06 Nehirk ateşini temassızla mı ölçüyorsunuz alındsn dediğinize göre. Çok sağlıklı sonuç vermiyorlar bnde aldım ama koltuk altından ölçmeden aa evet ateşi varmış demiyorum.
jap Nehirk koltuk altı daha güvenilir sonuç veriyo aslında. Temassızlarda az bi fark oluyo. İshal ve ateş enfeksiyonum getiriyo akla. Doktora götürün bence
Yusufali06 Nehirk koltuk altında bizde de daha düşük çıkıyor o yüzden ateşi olduğunu düşünmüyorum. Bizim de bazen Sıcaklayınca elimiz yüzümüz alev gibi oluyor
Merve-HanifeDuru Meyveyle başlamışsınız kötü olmuş sebzeye zor alışabiliyor bebekler ilk haşlama sebzelerle başlasaydınız keşke alnından ölçen ölçerler yanlış sonuç veriyor şuan havalar sıcak sıcak gelmesi elinize normal
Merve-HanifeDuru Onlara göre bir fark yok canım lakin bebişlere göre tat lezzet farkı var sen tatlı yemişken üzerine tuzlu yiyebilir misin ☺️ İnşaAllah ilerleyen aylarda red yaşamazsınız 🤲🏻🌺 Nehirk