Bizim Kızçemle yemek problemimiz hala var. Sabahtan akşama öğünleriniz nasıl neler yapıyorsunuz nolur bana da söyleyin ne yapsam olmuyor. Kendi öğünümü size sayayım bi yerde hatamı yapıyorum.
7 uyanış 150 ml devam sütü
10 muhallebi içine kendim peynir pekmez yumurta katıyorum( şöyle bir sıkıntım var burada krep vs gibi kahvaltılıklar haZırlıyorum bi iki parça yiyip asla devamını getirmiyor bende mecbur muhallebi yapıyorum çünkü aç )
Saat 12: 150 ml devam sütü uyku
Saat 15: çorba içiyor
saat 18 : makarna çok nadir adam akıllı yiyor ya tekrar başka çeşit çorba ya da meyveli muhallebi muz vs kendim ezip hazırlıyorum.
yatmadan tekrar devam sütğ
Ben istiyorum artık başka yemeklerden yedirebileyim asla üşenmem yaparım yeterki o yesin bunlar haricinde hiçbirşey veremiyorum ağzına yemiyor ya bunalırdım geneli zorla hani
ne yapmam lazım ?