Gizem9565 ben tam bir aylıkken aylık kontrolünü yaptırmaya gittiğimde kalça ultrasonu üroloji normal kontrol kardiyoloji göz hepsini birden yaptırdım. Doktorum 3 aya kadar yaptırabilirsin 3 aydan sonra kalça ultrasonu çekemeyiz röntgene almamız gerekiyor demişti. Bir aylıkken hepsini yaptırdım şu an kafam da oğlum da rahat ☺️