Zeynep_adem58 Mrb 51 gunluk bebegim var istanbulda yasiyorum evim sicak ama yinede annem yeni dogmus usur diyor 1 tane sıfır kollu zibin ustune badi altina biri ayakli digeri ayaksiz olmak uzere 2 pijama 1 tanede corap giydiroyorum sizce fazlami yeni dogan bebegi olanlar nasil giydiriyorsunuz gercekten meral ediyorum terliyor yuzu hep isilik oldu saclarini dipleri kaşlari dahi bana kalsa 1 kisa kol zibin altin 1 pijama 1 corap yeterli usurmu ki
Wami Zeynep_adem58 benim bebeğim de 54 günlük maraşta oturuyorum burası da sıcak ve ben zıbın gidiyorum çok sıcak olduğu zamanlarda ama mutlaka ayağında çorabı oluyo çünkü ayakları ısınmıyor bebeklerin , hafif serinlediğinde zıbın, çoraplı tayt içine 1 tane daha çorap giydiriyorum benim bebeğimde de biraz isilek oldu yapmayın çok kalın çocuk çatlar eziyet onlara resmen yaz bebesi olduğu için şanslıyız yazın öyle giydirirseniz kışın kaç kat giydireceksiniz
yazkokusu Zeynep_adem58 benim bebeğim de yaz bebeğiydi. Kayınvalideme kalsa üşür soğuk alır diye kat kat giydirecekti ama ben hep tek kat giydirdim. Ona rağmen kızarırdı ki aslında tek atlet çorap bile yeter ama izin vermediler o zaman için. Bence sizde en azından tek kat giydirin yazık çocuğa.
Uzymom Zeynep_adem58 bi çıtçıtlı badi bi tulum bide tulumun içine ince bi çorap yeterli hava gayet güzel isilik yaparsınız çocuğu yazık günah
Koala06 Zeynep_adem58 İçine kısakol zıbın üstüne kalın olmayan uzun kollu badi altınada bi pijama çorap . Ankara da yaşıyorum hava bi açık bi soğuk akşamları çok serin olursa ellerine eldiven takıyorum gece çıkarıyorum. Bide banyo yaptırınca ince bi yelek giydiriyorum o kadar
FmBetull Benim bebeğim 2 ay 10 günlük doğduğundan bu yana hep tek kat giydirdim çok çok soğuk olmadığı sürece halada öyle ama tulum giydirirken altına çorap da giydiriyorum mutlaka sizde tek kat giydirin bence kat kat terlemekten hasta olur çocuğunuz
Zeynep_adem58 FmBetull mesela 1 kisa kol badi citcitli olanlardan altona 1 corap bir ayaklo pijama yeterlimidir
FmBetull Zeynep_adem58 şu aralar havaların ne olacağı belli olmuyor evimde biraz serin olduğu için kısakol çıtçıtlı badi altına çorap üstüne de ince bi tulum giydiriyorum ben sizde öyle yapabilirsiniz
Mys01-01 Zeynep_adem58 cıtcıt giydir dedi bana çorap alt üst takım takım ayaksız olsun dedi hatta kıyafet aldım yenı cünkü olmuyor artık aldıklarım 3/6 kısa alma suan dedı
ikiKudurukAnnesi Zeynep_adem58 off çok kalın çıkarın çocugun üstündekiler i yazık isilik olmuş zaten sıfır kollu zıbın kısa kol tişört altına da pijama tamam
Ozgekutay @Zeynep_adem58#1289204653 günlük bebeğim. bir sıfır kollu zıbın üstüne kısa kollu tişört altına tek pijama ve çorap. İstanbulda oturuyorum evim 10.kat doğan ve batan güneşi aldığı için sıcak oluyor. Bence yeterli su an. Vücut ısısı gayet normal ve hiç terletmedim. Terlemediği için isilik olma şansı yok. Bebeğiniz öyle huzursuz olur çok sıcak olduğu için. Doktorlar da siz ne giyiyorsanız bebeğinize bir kat fazlasını giydirin diyorlar. Kat kata gerek yok bence.yazık bebeklerimize üşütmeyelim diye pişirmeyelim ☺️
Derincim2419 Zeynep_adem58 o ne kiz oyle, iki kat pijama mi giyilir bu havalarda, ben kizima yaz kis hic 2 kat giydirmedim, kisin ustune yelek tamam, ki 2 aylikken sadece zibin ile duruyordu ayagina bi corap tamam, aksamda ince uzun kollu, bebekler sicagi sevmez
Meltemli Zeynep_adem58 siz annesisiniz en iyi siz anlarsınız bebeğinizi terler mi üşür mü 3 aylığız İstanbul da kısa kollu zıbın pijama bir çorap tutuyorum kendim ne giyiyorsam bı tık üstünü giydiriyorum ben kısa kollu ile ter içinde kalıyorum ona nasıl uzun kollu giydireyim ki bide emiyor saçları su içinde kalıyor ona rağmen
paradise Zeynep_adem58 cok fazla giydirmeyin soguk degil ama sicak hasta eder. 2 aylik bebek de o kadar minik degil artik zibin ustune kisa kol veya ince uzun kol ile alta bir pijama yeterli olur ensesi ve gogsune bakin orasi soguksa usuyor demektir ayaklar hep soguk oluyor zaten
Mys01-01 Zeynep_adem58 canım bende ıstanbuldayım benım dr herşeye cevap verır 44 güne girdik bizde alt üst yüzdemiz pamuk uzun kollu diyor onlar üşür diyor doktorum yavaş yavaş soyacağız bebegı bırden olmaz diyor benım ev güneşin içinde resmen ama kısa giydirme dedi
GokSuM Zeynep_adem58 biraz fazla gibi. Kısa kol zıbın ve üstüne ayaklı tulum (ve isterseniz çorap) yeterli olacaktır. elinizle göğsünü ve sırtını yoklayarak ek kıyafet giydirmeye karar verebilirsiniz. Eller ayaklar hep soğuk olur ona göre karar vermeyin. Terlemek tehlikeli bence. Kuru tutmaya özen gösterin. Sıcakta ağlaması da artar size de yazık 😢
Papatya03 Zeynep_adem58 55 günlük bebeğim var içine zıbın üstüne bir uzun kollu badi altına pijama giydiriyor bence ideal ne üşüyor ne terliyor
Zeynep_adem58 Tesekkur ederim kizlar anladigim kadariyla su anlik sifir kollu bi zibin ince uzun kollu badi alta 1 corap 1 pijama yeterli olucak😊