Umaykusum Rytrz bende bi kere kızımı emzirirken beşiğinde yok diye eşimi çağırmıştım yeni doğduğu zamanlar oysaki çocuk kucağında uykusuzluk çok kötü bişey 😂
Rytrz Umaykusum Ay o anlık bebeği kaybetmiş olma hissi çok kötü. Uykusuzluğa yeni annelik eklenince sonuç bunlar işte 😍
MustafaEmir Umaykusum dandini dandini dastana diyerek mutfak topluyorum cogunlukla ev supururkende kar yagiyor kar yagiyor tepelere kar yagiyor diye sarki söylüyorum 🤷♀️
UmmSalih Benim beynimde de sürekli maşa ve koca ayı başlangıç müziği çalıyor gece kafamı yastığa koyuyorum koca ayı maşaya nasıl sabrediyor onu düşünüyorum o da bitmez gibi bu öyle bir reçel ki içinde bir ben yokum diye söylene söylene geziyorum 🤣
bir_pasa_annesi Umaykusum oğluma kurban olurum sana annem diyorum hep bazen agzından kaçıyor eşime kurban olurum sana annem veya annen kurban olsun sana diyorum 😁😁😁
Mavisinannesi6064 Umaykusum bende kızımı uyuttum kıyafetleri katladım odaya götürmek için kucagıma aldıgımda poposuna vurur gibi yapıp pış pul yapıyormuşum 😁
ikizbabymom Umaykusum ben de uyuturken ses topundan pışpış açıyorum ve o pış pış olmadan ben de uyuyamıyorum😅😅
Rbashn53 Umaykusum çamaşır asarken eee eee eee piş piş piş diyordum bir an kendime geldim çokta güldüm 😂
cankuzularim Umaykusum ben gece kendimi uyanınca pispissss diye uyuyorum çünkü onların ikisininde beşiği odada uyanınca pispisssss deyince geri uyuyorlar 😀
Balbebek_Egemen Umaykusum kaç aylık bende korkuyordum ama korkulduğu gibi olmadı 2 hafta oldu sadece kakasini kiloduna yapıyor korkmayin
Umaykusum Balbebek_Egemen 14 aylık daha ufak ama işte zamanı gelene kadar kendimi okeylemem lazım kızımı germemem lazım sonuçta