Ceylan48 canım benim bebeğim de 2 aylık dediğin gibi kucağımdan inmek hiç istemiyor. 1 hafta önce mamadusbaby markasının ergonomik özellikli kangurunu aldım Henüz 2 defa denedim. Her yöne kullanıyor kanguru gerçekten güzel İnstagram ve trendyoldan yorumları okuyarak almıştım. Ama benim bebeğim hiç sevmedi içinde 5 dakika ancak durdu.