Sedaaaacemre Merhabalar kızım 6 aylık oldu neredeyse ama hala gözünün biri sürekli sulanıp akıyor geceleri çaapak oluyor kanalı masajla bir türlü açamadık deneyimi olupta kendiliğinden açılmasını sağlayan varmı :(
Prensesler_annesi Sedaaaacemre benim kizim da oyleydi masaj yaptım bide dr goz damlasi vermisti ama kac aylikti geçtiği zaman unuttum canim 18 aylık su anda ama gecti yani masaja devam
Annelinka1 Sedaaaacemre 1 yaşına kadar çektik bunu doktor bir yaşında ameliyat dedi yaptırmadım 13 aylıkken kendi kendine açıldı masajlar ilaçlar yapmadığımız kalmamıştı
Hvnannesi Sedaaaacemre canım ben yurtdışında kalıyorum üç günlük bi damla olıyo onu düzenli kullandığında geçiyo Türkiye’de adı nedir bilmiyorum malesef biz ilk kızarık çapaklanma gördüğümüzde direk çocuk doktoruna götürdük o mesaj yapın geçmezse damla verim dedi ben direk Damla kullandım iyi şükür şimdi
Sedaaaacemre Hvnannesi bende hem cocuk hem göze gittm masaj yapın geçmezse 1 yaşında cerrahi operasyon yapcaz dedi ama geçmiyor sürekli akıyor üzülüyorum 😣