Serap__ Oğlum 9 aylık, ilk zamanlar emzirirken kesiyordum. 4-5 aylık olduktan sonra etrafa ilgisi çoğalıp sürekli kıpırdadığı için emzirirken kesemedim, önüme oturttum şimdi tırnaklarımızı kesicez çıt çıt yapıcaz hadi beraber sayalım yaptıktan sonra biraz tırnak makasını inceleyebiliriz diye konuşa konuşa garip sesler çıkara çıkara kestim hala öyle kesiyorum kestikten sonra biraz tırnak makasını kapatıp inceliyor sonra yerine koyuyoruz 🌿