Hanımlar merhaba alejirjik bir bebeğim vardı ara sıra post açıyordum sizlere danışmak için,biz diyetle gluten alerjimiz olduğunu anladık,7. ayda açabilirsiniz demişti doktor ,daha doktora gitmedik ama bir haftasır diyet bozdum ,mide bulantısı az bi kusma dışında tepki vermedi zaten bağırsak tepkiliydi kaka da kan oluyordu,çok şükür öyle bir şey olmadı ,bu geçmiş mi demek,gluten diye çok korkuyordum kalıcı olur çölyak hastalığı olur diye,sizler nasıl anladınız geçtiğini,teşekkürler şimdiden😊