EbrarEcrin Arkadaslar merhaba. İkiz bebeklerim var 2 aylık olacaklar 16sında. Bir kaç gündür emdiklerinde kusma oluyor birinde daha çok özellikle. Mamada kusmuyorlar sütte kusuyorlar. Yorumlarınızı bekliyorum.
Esen_93 EbrarEcrin canim gaz cikariyorsa sutun fazlaligini veriyodur geri. Ayni sey mama yiyen bebeklerde de oluyordu. Ama cok asiri fiskirir tarzdaysa reflusu olabilir. Bu arada allah gayret kuvvet versin ben 1 taneyle zor ugrasiyorum. Benim kizdan 2 tane oldugunu dusunemiyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
ikizminikler EbrarEcrin allah bağışlasın canım 🌸 benim ikizlerden biride hep fışkırır tarzda kusardı kaç gece üstümü başımı batırdığını bilirim ama bi süre sonra kendiliğinden geçti bazı dönemlerinde olabiliyor hatta uygulamada da okumuştum
EbrarEcrin Esen_93 merhabalar :) reflü ilacı kullanıyoruz zaten son zamanlarda oldu bu. Normal kusma gibi değil 2-3 sefer ağız dolusu da kustular. Ben de anne çayı almıştım yeni. Sanki ondan sonra mı başladılar diye kendimi sorguladım kestim çayı bakalım.
EbrarEcrin ikizminikler allah bağışlasın cümlemizinkileri 💕 ama neden hep sütten sonra? Mamada hiç olmadı. Gerçi çok da mama vermiyorum ama denk mi gelmedi acaba
ikizminikler EbrarEcrin denk gelmiş olabilir yada mama daha tok tutucu bişey ya kanunda etkisi olabilir hangi mamayı kullanıyorsun
EbrarEcrin ikizminikler aptamil 1 numara kullanıyorum. Bilmiyorum ki ben yediğim bir şeyden kaynaklı olduğunu düşünüyorumm. Kullandığım anne çayında çemen var belki de o dokunuyor midesine.
ikizminikler EbrarEcrin ben hipp kullanırken bu sorun vardı sonra geçti kendiliğinden şimdi bizde aptamil kullanıyoruz hiç kusma yaşamadım