Gulsumdefne Ek gıdaya başladık bir buçuk ay önce kızım hiçbir şekilde yemiyor ağzını kilitliyor açmıyor kaşığı ittirince ağlamaya başlıyor önüne koyuyorum eliyle oynuyo kesinlikle ağzına atmıyor bir kaşık bile yediremiyorum 5 gün sonra 7 aylık olucak
Feyzza Gulsumdefne ilk zamanlar biraz öyle oluyor açmıyor kapatıyor falan ben 4 aylıkken tadımlara başladım 5. Ayında doktorumuzdan onay alıp devam ettim ilk aya göre daha iyiydi 10 gün sonra 6.ayını doldurup 7 gün alacağız eskiye göre daha iyi bazen sevmediği bir tat olunca benim oğlum da yapıyor onu ama bişekilde oynatarak şarkı söyleyerek gülerek eğlendirerek yedirenişfiğim kadar yedirmeye çalışıyorum
Hvnannesi Feyzza benim kızım da önümüzdeki bi kaç hafta da 4 aylık olucak bende tadımlara başlamak istiyorum siz neyle ilk başladınız acaba 🥰
Feyzza Hvnannesi merhaba canım ben başladığım zaman havuç elma armut kayısı brokoli kabak avakado aklıma gelenler bunlar canım 3 gün kuralıyla tadımlattım bazı tadım yaptırmadoğım şeyler çıkıyor onları da yapıyorum aralarda