Sutu iyice kaynatıp daha sonra 40 ile 43 derece ideal sıcaklık oluyor ates ölçer varsa temassiz ben onunla olcuyorum 1 yemek kaşığı yoğurdu sütle açıp tencereye döküp karıştırıyorum üzerine süzgeç kapatıp sarıyorum sullanmamasi ixin 4 5 saat bu şekilde sarıyorum sonra kapağı açık buzdolabına 6 7 saat bekletiyorum taş gibi oluyo