Çünkü getirde ürünler normal fiyatından daha fazla. İndirim adı altında pazarlıyorlar. 2-3 aydır da çok kötü. Özellikle sebze ve meyveler hep çürük geliyor. Birkaç kere de eksik ürün, tarihi geçmiş ürün geldi. Ben artık istegelsini kullanıyorum. Hem ürün çeşidi çok fazla hemde hiçbir sorun yaşamıyorum. Fiyatları da çok makul. Bazı ürünlerde ciddi indirim oluyor. Biraz geç geliyor siparişler ama