semaahmet oğlum 1 yaşındayken geçirmişti ateşlendi devlet hastanesine götürdük soğuk almıştır deyip gönderdiler kendi doktorumuz kan tahlilinde bir değerin düşüklüğünden 6.hastalık olabilir birkaç gün ateşi kontrol edelim döküntü başlarsa odur demişti dediği gibi oldu, sizinki de 6.hastalık gibi görünüyor döküntü başladıktan sonra birkaç gün içinde bitiyor zaten,ateşi dengelemek dışında yapabileceğiniz çok bir müdahale yok ki o kısım zaten geçmiş sanırım döküntüler de geçer birkaç güne