Bebeğim 10 gün önce demir ilacı kullanmaya başladı (4. Ayda ) o gün bugundür inanılmaz gaz sancısı çekiyor ve acayip kötü kokuyor kabız oldu uyku düzeni diye bişey zaten kalmadı bugün sabah 9 da uyanıp gündüz sadece iki saat uyudu akşamüstü 4 te o da . 8 de banyo yaptırdım yarım saat tek uyudu şu an kıvranıyo tam iki saattir masaj yapıyorum karnına delirmek üzereyim artık kıyamıyorum da ilacı iki gündür vermiyorum yardım edin bilenler