Kızlar benim kızım 14 aylık şimdiye kadar hep uysal bir bebeğim var sanardım ama farkettim ya her istediğini yapmışım yada istedipi şeyi unutturmak için başka bir şeyle oyalamışım o yüzden pek huysuzluk yapmamış😀 geçen hafta ilk defa 10 dk çizgi film açtım ve diğer günde aynı şekilde ama sonra kapattığımda nasıl ağladı yok desem de başka bişey yapsak balkona falan çıksak da telefonu görünce yine aklına gelince yine istedi ağladı bu kadar cabuk nasıl alıştı anlamadım büyüyünce napıcaz birden korku sardı beni . Yani 2 sorum var ilki bebeğe bazı konularda hayırı nasıl öğrettiniz ağlasa da ellemediniz mi veya sarılıp kucaklayıp mı ağlamasına müsaade ettiniz uzman görüşü bilen var mı bu konuda 2. Si Çok bunaldığım noktada 10 dk telefondan ali baba falan açtım yanlış mı sizce yavaş yavaş izleyip kendini sınırlamayı öğrenmesi için açmak istedim Ama çok tepki gösterdi😌