Arkadaslar merhaba , sütüm kesildi oglum 3,5 aylikken sadece gogsumden bikac damla geliyodu sonrasinda doktorum tam amlamiyla kesilmesi icin ilac verdi kesildi saniyodum lakin oglum iki yasinda hala gogsumu sikinca bikac damla geliyo bunun icin tekrar kadin dogumami gitmem gerekiyo yada farkli bi doktorami saclarim cok yogun dokulmaya basladi bu durumu yasayan varmi yada bilgisi olan ?