Kızlar oğlum 10 aylık olmak üzere ilk saçını sıfıra vurmuştuk şimdi baya uzadı kayınvalidemlere gidicez yakında saç kesim modeline karar veremdim oğlumun yüzü iri yanakları büyük ☺️Hangi model yakışır sizce birde kendi bebeğinizin saç fotosu varsa atarmısınız çok teşekkür ederim şimdiden 😊