Omerinannesi342 Oğlum gece bir uyanıyor ağlama tutuyor kasıyor kendini sonra gaz çıkarıyor rahatlıyor bu durumdan dolayı hala gaz sancısının olduğunu tahmin ediyorum bu durumu yaşayan var mı ne verdiniz?
Mertf Bzdede var bu aralar ama yediklerinden die düşünüorm mesela dün brokoli yedirdim gece cok zor gecti gaz sancısında hiç uyumadı
Lothbrok Aynı şekilde 20 aylık halen bazı geceler olur genelde aynı şeyleri yediği halde. Hassas bağırsak bence kabullendim 😃
mihrosum Canım biz biz biz sabah 5te bu sabah bir cıglık gazı cıkarıyor rahatlıyor ama uyanmjs oluyor. Bazen gece tutuyor. 1 2 3 aklına gelirse 18 aylık olduk hala gaz hala gaz