bicirik merhaba 😊 benim bebeğimde ateş olmadı. Biraz huysuzluk ve huzursuzluk oldu. Birde aşı yeri acıdığı için bacağına dokundurmadı. Aşı olduğu gün akşam uyutmadan birkaç saat önce calpol verdim. (ateş olmamasının sebebi bu olabilir) Öyle ağır bir yan etki yaşamadık şükür. Umarım sizin de rahat geçer 🤲