Merhaba anneler bebeğim 1 yaş 22 günlük yemek yemiyor ve sürekli emmek istiyor gün içinde sürekli ya emiyor o ya da su içiyor bu 2 aydır böyle ve emerken sürekli göğüslerimi ısırıyor göğüslerim artık onun ısırmasından yara oldu ve şişti daha önce emzik kullanıyordu fakat bir anda onu bıraktı sürekli memede uyumak istiyor mama vermeyide deniyorum fakat istemiyo ve sürekli ağlıyor gün içinde hiç bişey yemediği için aç olduğunu düşüyorum ama bende artık delirmek üzereyim gerçekten çok acı çekerek emziyorum bu acaba geçiçi bir süreç mi ve ne yapmalıyım