Merhaba hanımlar
Ben doğumdan sonra 7.ayın sonunda yani mart ayında regl oldum çok aşırı kanamam olduğundan depend kullandım ilk olarak bu normalmiş ama bir sonraki regl mayısın 30unda oldum yine çok aşırı kanamam oldu ve şuan haziranın 13ü ben yine hasta oldum bu şekilde düzensizlik yaşayan oldumu normal mi yaşayan var mı böyle şeyler pandemiden dolayı korkuma doktora da gitmedim açıkcası cevaplarınız için şimdiden teşekkürler🙏🏼