Sorum sizee arkadaslar 🙂 kızım 3 yaşa girmek üzere sacları dalgalı kabarık ama ince telli. Birkac gündür sacından 2-3 tel döküldüğünü farkettim. Siz bu sac tipine nasıl davranıyorsunuz. Her gün taranmalımı, nasıl tarak kullanmalı. Ve normalmi bu birkac tel. Birde tararkende taraga mutlaka geliyor karısık cunku sacları. Deneyimlerinizi paylasabilirmisiniz