Kizlar eski bir arkadaşimda denk geldik ikizlere hamileymiş ikiside oğlanmış bende yeni duydum haberim yoktu konuştuk falan vs vs nasıl anladın hamile olduğunu dedim arkadaşima dediki karnımda birşeyler kıpırdıyordu hissettim ondan sonra test yaptım çift çizgı cıkti dedi sizce bu mumkunmu ben hamilelimde 24 haftamda hissettim ben boyle olur biliyorum arkadaşim hissetigi hafta 4 haftalıkmiş oyle diyo yoksa bilmedindenmi🤔niye boyle olmuş sizler kaçınci haftanizda hissettiniz birde oğlanlar cabuk hissedelirmiş oyle dedi🤔