Kızlar bebeğim 7 aylık sütüm azaldı artık baya, gece emziriyorum bir tek. Solaryuma gitmek istiyorum. Zararlı biliyorum ama kendimi iyi hissetmek istiyorum azcık rengin kırılsın istiyorum tatile gidebilme şansımız yok. Bacaklarım falan tüy kökleri belli sevmiyorum solaryuma girince hiç belli olmuyorlar. (Eşimde öyle baya seviyor) Gebelikten sonra depresyon geçirdim intaharın eşiğinden döndüm sayılır. O yüzden aynada kendimi sevmek istiyorum …
Bi zararı var mı aranızda doktora danışan oldu mu?