nursocum Mom4775 bende şu ikili olanlardan vardı ama simboyu kardeşim iş yerinde kullanıp çok memnun kalmış bana da almıştı aşırı iyi kahve yapıyor çok uygun ve güzel kahve pişiriyor
JackDaniels Mom4775 cezve kahvesini hiç bir şeye değişmem… evimde de normal kahve makinesi var süt köpürtücüsü bile var ama türk kahve makinesi yok😋 bence hiçç almayın ya gerek yok
Mom4775 JackDaniels ben yapınca sadece bir fincan köpüklü oluyor ama 😕 üç dört kişi olunca rezil oluyorum🙈
nursocum Mom4775 gerçekten öyle denemeye değer her ne kadar şu an oğlumun en sevdiği oyuncağı olsa da güzel kahve yapıyor cidden
JackDaniels Mom4775 ben fincan başına 1.5 tatlı kaşığı atıyorum birde her fincana önce azar azar koyuyorum sonra dolduruyorum hepsini🙏🏻 Yinede siz bilirsiniz tabi