Kızlar merhaba 40 günlük bebeğim var prematüreyiz 34 haftalık doğduk aslında 2 gün önce doğması gerekiyordu bebeğim 5 gündür kakasını yapmıyordu doktor tavsiyesiyle gliserin fitil verdim 1 saat sonrası kakasını yaptı baya hatta cocuk nasıl dayanmıs bu kadar kakaya dedik neyse fitille yaptı sorun yok ama şimdi yine kaka yapmıyor ıkınıyor tıksırıyor kızarıyor resmen zorluyor cocuk ama kaka yapamıyor neden böyle anlamadım ben fitille yaptı sonra yine zorlanmaya başladı. Var mı böyle birşey yaşayan