Rumeysamoms Merhaba güzel anneler sezeryan doğum yaptım 40 mız çıktı bebeğimle ama hala kanamam devam ediyor yoğun bi şekilde değil koyulaşmadı da kırmızı renkte geliyor normalmidir doktoruma danışmam gerekiyor mu
Gizemka14 Rumeysamoms normal benim esas 40 dan sonra arttı doktora gittim muane oldum adet olmuşum hemen. Buda iyi bişeymiş.. adetim bitti bi kaç gün sonra tekrar kanamam geldi yine gittiğimde stres ve sıkıntı odaklı bu seferki hormonel dedi herşey sende biticek dedi o yüzden sende bi muaneye gitsen iyi olur aslında
Yusufali06 Rumeysamoms 60 güne kadar normal 60 günden snra devam ederse mutlaka kontrole gel demişti doktorum benimde 55 58 gün arası birşeydi o aralarda bitti tam hatırlamıyorum