Kızlar merhaba. Benim 5 aylık bir kız bebeğim var ve sadece anne sütü ile besleniyor. Üç gün önce idrar yolu enfeksiyonu geçirmeye başladım ve ilaç olarak zimaks 400 mg antibiyotik ve tek kullanımlık uroday şase veriler. Emzirme de sorun olmaz dediler fakat kızımın vücudunda kızarıklıklar meydana geldi ve ishal oldu. Probiyotik olarak maflor plus da kullanıyoruz. Ilacı kullanmayı bırakmalı mıyım?