Vedanur yediklerime dikkat ederek verdim. Şuan kalan kilolar içinde yine bir grup oluşturduk. Motivasyon olmadan biraz zor oluyor açıkcası. Herkes yediğini içtiğini paylaşıyor. Bu şekilde zayıflamaya devam ediyoruz. İstersen ekleyebilirim canm, özelden yazabilirsin