Kizim 21 aylik sabah pek kuru olmuyor bezi ama bana yaslanarak kaka yapiyor,cisi nereye yapacagiz dedigimde lazimliga gidip kiyafetle oturuyor..denesem mi diyorum.sizler kac aylikken basladiniz ? Önce kaka ile baslamak daha mi mantikli? Klozete adaptor alip deneyeyim diyorum..